Visual Presentations

Hertz-Lazarowitz, R. (2001). Co-Existence and Existence in Israel-The Biography of A Research Agenda. The Psychology Dept. The graduate school, CUNY, New-York.

Hertz-Lazarowitz, R., Zelniker, T. (2004). Can Peace Education be enhanced via Participatory Research: Three case studies at Haifa University 2001-2003. Jaipur, India, January, 5-7 , 2004.

Hertz-Lazarowitz, R. (2004). New directions in research on youth conflict from international perspectives. The Graduate center CUNY October, 27 , 2004

הרץ לזרוביץ, ר. (2003). בדיקת הסיכויים ליישום תוכניות מערכתיות ושאפתניות לקידום קריאה וכתיבה בבית הספר הישראלי. ערב עיון לכבוד הוצאת הספר: הרץ לזרוביץ, ר., שדל, ב. (2003) אוריינות ולמידה שיתופית : פיתוח בתי ספר יהודים וערבים. חיפה, הוצאת אח.

הרץ לזרוביץ, ר.(2003). יחסי סטודנטים יהודים – ערבים בקמפוס החיפאי : בין האישי לקבוצתי ומה שביניהם .

הרץ לזרוביץ, ר.(2004). היבטים פסיכולוגיים, חברתיים ויחסי קירבה בין סטודנטים מקבוצות שונות באוניברסיטת חיפה . דו"ח מחקר.

הרץ לזרוביץ, ר. (2006). הכרת האחר, שותפות וחיים בצוותא – המקרה של אוניברסיטת חיפה. יום עיון במכללת סכנין להכשרת עובדי הוראה (עברית וערבית)

הרץ לזרוביץ, ר. (2006) שילוב שיטות איכותניות וכמותניות בקבוצת עבודה אקדמית. כנס מחקר איכותני.

הרץ לזרוביץ, ר. ,יוסף-מיטב, מ., פרח, ע. (2009) תרבות וזהות ומקומם בחשיבה ובמעשה של תכנון לימודי. הרצאה בחוג למידה הוראה והדרכה.

הרץ לזרוביץ, ר. ,יוסף-מיטב, מ., פרח, ע. צלניקר, ת., זועבי, נ. (2009) השפעתה של השכלה גבוהה על זהות ועל תפיסה חברתית-פוליטית את האוניברסיטה כמרחב לקידום השוויון והדו-קיום. יום עיון מטעם קרן חינוך ארצות הברית-ישראל ומשרד המדע והטכנולוגיה.

Hertz-Lazarowitz, R., Lazarowitz, R., Khalil., M., Yosef-Meitav, M., Farah, A. (2009) Identity development of Arab and Jewish Teachers: An agenda for teacher education in multicultural settings. Paper presented at the International Conference: Inspiration and Innovation in Teaching and Teacher Education. University of Newfoundland, St. John’s Newfoundland, Canada 14-16 October, 2009.

Gilat, A., Hertz-Lazarowitz, R. (2010)  Women's Empowerment via University Studies - the case of Religious and non-Religious Jewish and Muslim Women students. Presentation to:  AAUW- Association of American University Women October 7th 2010.

Hertz-Lazarowitz, R., Zelniker, T., Yosef-Meitav, M., Farah, A.(2010) Identity Map Drawings (IDM) by Arab and Jewish Israeli Students Reveal Complexities and Potential. Paper presented at ISSWOV: The 12th International Society for the Study of  Work & Organizational  Values , to be held in Estoril-Lisbon, Portugal from June 27 -30, 2010. Competing Values in an Uncertain Environment: Managing the Paradox.

הרץ לזרוביץ, ר. ,יוסף-מיטב, מ., פרח, ע., זועבי, נ. (2010) דת לאום וזהות: המימד הנשכח בהתפתחות מורים. עבודה מוגשת לכנס הרביעי של המרכז הישראלי למחקר איכותני של אדם וחברה בשיתוף עם העמותה לחקר האדם הרב-מימדי.

הרץ לזרוביץ, ר., פרח, ע. (2011) דת דתיות וזהות אצל סטודנטים מוסלמים. דברים בטקס השקת הספר לזכרו של ד"ר סמי מרעי ז"ל – מכללת סכנין.

הרץ לזרוביץ, ר.,צילנקר, ת., פרח, ע. (2011) קמפוס אוניברסיטת חיפה כזירה של דת, דתיות וזהות. מוגש בכנס: אמונה דתית והסכסוך היהודי –פלסטיני המרכז היהודי ערבי אוניברסיטת חיפה.

הרץ לזרוביץ, ר., פרח, ע. (2012) הרחבת הזהות והעצמה על ידי השכלה גבוהה: מהפכת הנשים הערביות. כנס נשים ערביות משכילות: העצמה, פריצת דרך ואקטיביזם - אוניברסיטה חיפה.

Hertz-lazarowitz, R., Farah, A., Azaiza,F.,  Lazarowitz, R., Zelniker, T.(2012) Segregated Social Networks: Predicting the Negative Context of Haifa University. Negative Ties and Social Networks, 19-20 April, 2012, Budapest, Hungary.

Hertz-Lazarowitz, R., Farah, A. Yosef- Meitav, M. (2012) Hyphenated identity development of Arab and Jewish teachers: within conflict ridden multicultural settings. Paper presented at 10th Annual Conference of the Bulgarian Comparative Education Society (BCES). "International Perspectives on  Education" Kyustendil, Bulgaria, 12-15 June 2012.

הרץ לזרוביץ, ר., פרח, ע. (2013) שירה בזירה של זהויות באוניברסיטת חיפה. הוצג בשיעור שירה היוצאת מפרוזה של רפי וייכרט, החוג לספרות השוואתית.

Hertz-Lazarowitz, R.,  Farah, A., Zelniker, T. (2013) Symbols of Hyphenated Identity Drawings Maps (IDM): Arab and Jewish Students. Paper presented at 11th Annual Conference of the Bulgarian Comparative Education Society (BCES). Education in one world: perspectives from different nations; 14-17 May 2013.

Hertz-Lazarowitz, R., Ashkar, M., Farah, A. (2014) Messages of Peace and Coexistence by Arab and Jewish Students: Qualitative Analysis of Drawing Identity Maps (IDM). Paper presented at Ireland International Conference on Education; IICE-2014. October 27-29. Dublin ,Ireland.

הרץ לזרוביץ, ר. (2014) זירה של זהויות ממוקפות : שיעורים שהפנמתי מהיכרותי את דר' מוסא קרייני. ערב עיון לזכרו של ד"ר מוסא קרייניי.